ارسال شده توسط vahidbateni در تاریخ پنج شنبه ، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
بهزیستی

 اطلاعات مورد نیاز دفترامور کودکان از کودکان مهد های کودک عبارت است از: 

1- نام مهد کودک

2- نام و نام خانوادگی کودک

3- جنسیت کودک

4- کد ملی کودک

5- تاریخ تولد کودک

روی تصویر زیر کلیک کنید و به ازاء هر کودک یکبار فرم را تکمیل نمائید برای نمونه اگر 20 کودک در مهد دارید باید 20 مرتبه فرم زیر را تکمیل نمائید :

اما اگر عضو شبکه الکترونیک مهدهای کودک هستید و کودکان خود را قبلا بصورت منظم در سایت ثبت نام نموده اید از به روش زیر عمل کنید توجه فرمائید به هیچ عنوان مهد هایی که قبلا بصورت صحیح کودکان خود را در سایت ثبت نام نکرده اند نباید فایل اکسل ارسال نمایند . لیست مهد هایی که مجاز به ارسال فایل اکسل هستند در منوی سمت راست با عنوان سایت های فعال شبکه موجود می باشد (مهد هایی که در ماه قبل مدال طلا یا نقره یا برنز کسب نموده اند) .

جهت مشاهده آموزش کامل روی "خواندن کل خبر" کلیک کنید . 

 

وارد مدیریت سایت شوید

واردبخش "گزارشگیری"  شوید

وارد بخش "گزارش گيری از کاربران ثبت نام شده"  شوید

در بالا روی سربرگ "گزارش پیشرفته کاربران" کلیک کنید

در بخش "سمت" باید "کودک" انتخاب کنید

در بخش "رده سنی" باید همه گزینه ها را تیک بزنید  

در بخش جنسیت همه گزینه ها را تیک بزنید

در بخش اطلاعات کاربران موارد "نام خانوادگی" ، "کد ملی" ، "تاریخ تولد" ، "جنسیت"  را انتخاب کنید

در پائین روی دکمه گزارش گیری کلیک کنید  

لیست کل کودکان ظاهر خواهد شد در پائین صفحه

روی گزینه خروجی اکسل کلیک کنید

فایل را در جایی از کامپیوتر ذخیره بفرمایئد

بسیار بهتر است که نام فایل را به نام مهد کودک خود ذخیره کنید برای نمونه najme.xls

پس از ذخیره ، فایل اکسل را توسط فرم زیر برای سازمان ارسال نمائید .